משלוח חינם ברכישה מעל 149 /הרשמה לתכנית Makeup PRO

טיפים לשיווק ברשתות חברתיות עבור מאפרים

המדיה חברתית היא כלי עצום עבור מאפרות ומאפרים. היא מעניקה במה נפלאה גם לאלו הנמצאים בתחילת דרכם ומאפשרת להגיע אל אוהדים בקלות בגלל עולם הויז’ואל העוטף את העוסקים במלאכת האיפור.

פעם אחר פעם אנחנו נחשפים לאמני איפור שלקחו צעד אחד קדימה והפכו להיות כוכבי רשת או משפיענים ברשתות החברתיות השונות. אותו מעמד זימן עבורם שיתופי פעולה מוצלחים, הגדלת לקוחות ועוקבים, הגדלת מכירות ועוד שלל הזדמנויות.

כמאפר/ת עצמאי/ת עליכם לעסוק במלאכת השיווק באופן תמידי ולאהוב את זה. אתם המוצר ולכן חשוב תכנן איך הוא ייחשף לכלל. הפחד הגדול ביותר עבור עצמאיים או בעלי עסקים בתחילת הדרך הוא עולם השיווק והמכירות. הסוד הוא להתגלגל, לעבוד, לצלם, לפרסם, להיות זמינים ובעיקר להיות יצירתיים. בעולם הדיגטלי חובה ליצור נוכחות וככל שהתחרות גדולה יותר יהיה עליכם להמציא עצמכם מחדש ולבלוט על פני אחרים. תצטרכו לעבוד קשה, לאפר, לצלם, לפרסם את התוכן, לחשוב מחוץ לקופסא ולעיתים להשקיע גם תקציב כדי להפיץ את הבשורה.

בעבר, לפני עולם הרשתות החברתיות הבמה המרכזית היתה הקמת אתר אינטרנט ושיווק בגוגל. כיום, הרשתות החברתיות מחליפות את הפלטפורמה כשמדובר בעסקי האיפור. פייסבוק ואינסטגרם זמינות ופופולריות ונכונות לכם יותר מאי פעם ולאמיצים מביניכם… יוטיוב The Best Is.

זה נשמע קצת קלשיאתי, אבל הערוץ הותיק והאיכותי שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש הוא שיווק מפה לאוזן…. ואם נתרגם את זה לשפה הסושיאלית… אז הוא פועל גם בפייסבוק ובשאר הרשתות באותה הצורה (תגובות, המלצות, שיתופים וכו) ויכול להגביר את החשיפה בקלות.

עדיין מומלץ לבנות מאגר של קשרים בתחומכם. החל מצלמים ועד בלוגריות, מעצבי שיער, סטודיו לשמלות כלה ועוד. כל אלו יגדילו את החשיפה עבורכם גם בעולם המקוון ויספקו ערוץ ישיר אל האוהדים שלהם. אותו שיתוף פעולה שתיצרו עם אותה הדוגמנית או הצלם יעניק לכם גם קרדיט וגם קישור לפרופיל החברתי (בפייסבוק/באינסטגרם). ככל שתרחיבו את מעגל הקשרים מחוץ לרשת, יתרחב גם מעגל הקשרים בתוך הרשת.

טיפים לשיווק ברשתות חברתיות עבור מאפרים ומאפרות
כולם יודעים כי התוכן החזותי שולט במדיה החברתית ולכן תצטרכו ליצור בעקביות. מספר טיפים לשיווק במדיה החברתית:

  1. בחרו 2 רשתות חברתיות מרכזיות בהן תשקיעו משאבים (העלאת תוכן, חיפוש אחר שיתופי פעולה, פרסום)
  2. צרו תוכנית תוכן מעניינת
  3. העלו תמונות ברורות
  4. בחרו האשטאגס רלוונטיים
  5. שמרו על עקביות בעת הפרסום
  6. בחנו את הפרופיל עד כמה הוא אסתטי
  7. ענו לתגובות והיו זמינים
  8. אל תפסיקו לחפש אחר שיתופי פעולה
  9. התמקדו באלו שקרובים אליכם פיזית מבחינת מקום מגורים

לסיכום:
שיווק עצמי הוא משימה לא פשוטה אבל בגלל שהמדיה החברתית דרך חיים, יש לכם יתרון. הנייד זמין ובכל רגע ניתן להנציח רגעים (תמונות לפני/אחרי, סרטונים, שידורים חיים, סטורי ועוד). אל תתעצלו, כל תוכן שתייצרו היום יהיה בעל ערך גדול בעתיד. לאחר תקופה של השקעה ברשתות החברתיות תוכלו לטפוח לעצמכם על השכם ולהיות גאים בפרופיל שיצרתם. בהצלחה.

תודה לאורית שירה רונן על הטיפים, למידע אודות קורסי מדיה חברתית לחצו כאן.

X