מדיניות משלוחים

  1. לאחר שהחברה תוודא את זמינות המוצרים שהזמין המשתמש וקבלת אישור תשלום מהגורם הרלבנטי, ההזמנה תישלח אל המשתמש למען שהמשתמש הקליד או מסר בעת ההזמנה או בעת הירשמו לאתר.
  2. מועד משלוח הזמנה למען המשתמש הינו עד 7 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה ע”י החברה (ולא בהודעה האוטומטית שנשלחת לדוא”ל המשתמש לאחר התשלום) וקבלת אישור תשלום מחברת האשראי (לפי המאוחר), אלא אם צוינו זמני משלוח אחרים באתר לגבי מוצרים מסוימים או אלא אם החברה הודיעה למשתמש על זמני משלוח שונים באמצעות הודעת דוא”ל או בפנייה טלפונית יזומה של החברה אל המשתמש. לא מיותר לציין כי החברה עושה כל שביכולתה על מנת לקצר את זמני משלוח מוצרים למשתמש ובמקרים רבים זמני המשלוח קצרים יותר מזמני המשלוח שהחברה חייבת בהם.
  3. שילוח המוצרים למען המשתמש תבוצע באמצעות חברת שילוח פרטית (למען המשתמש) או באמצעות דואר ישראל (בדואר רשום לסניף הדואר הקרוב למענו של המשתמש), בכפוף לתשלום דמי משלוח ע”י המשתמש.
  4. דמי המשלוח הכרוכים באספקת ההזמנה ישולמו ע”י המשתמש בצמוד לתשלום בגין המוצרים שהוזמנו. במכירה בתשלומים, החברה תגבה את דמי המשלוח המלאים יחד עם התשלום הראשון עבור המוצרים שהוזמנו. במקרה של הובלה חריגה, כגון: משלוח במשקל ו/או נפח חריגים, אספקה לקומות גבוהות ללא מעלית, אספקה באמצעים מיוחדים, אספקה באמצעות כוח אדם נוסף או כוח אדם מיוחד וכו’, תהיה רשאית החברה לגבות תוספת תשלום על דמי המשלוח הרגילים. בכל מקרה של תוספת תשלום כאמור, החברה תיצור קשר עם המשתמש ותודיע לו על התוספת לדמי המשלוח והסיבה לתוספת כנדרש.
  5. מובהר כי התקנון של הגוף המשלח (דואר ישראל או חברת השילוח) באמצעותו מסופקות ההזמנות חל על כל משלוח ומחייב את המשתמש, לרבות לגבי זמני אספקה, הגדרת אזורי מסירה וכיוצ”ב. החברה לא תהיה אחראית לגבי עיכוב באספקת ההזמנה או אי אספקת הזמנה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה לרבות שביתות בדואר ישראל או בחברת השילוח, חסימות דרכים וכדומה.
  6. החברה ו/או נציג דואר ישראל ו/או חברת השילוח, רשאים לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום שבאמצעותו שולמה ההזמנה וכן לדרוש הצגת תעודה מזהה (ת.ז. או רישיון נהיגה או דרכון) של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום האחר, ואת חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי תעודת המשלוח כתנאי למסירת ההזמנה.
  7. תלונות הנוגעות לעיכוב באספקת הזמנה יש לשלוח לכתובת הדוא”ל store@adahlazorgan.co.il בה יש לפרט את מהות התלונה. החברה תבדוק את התלונה ובמידה שאכן חל עיכוב שאינו נגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה, יתאפשר למשתמש לבטל את ההזמנה, תוך קבלת החזר כספי מלא בגין המוצרים שרכש בלבד.
  8. בכל מקרה בו תוחזר לחברה הזמנה של משתמש עקב פרטים שגויים ו/או לא מדויקים שמסר המשתמש ושבגינם לא ניתן למסור את ההזמנה ליעדה, המשתמש יחויב בתשלום בגין דמי משלוח ובדמי טיפול בהחזרת המשלוח לחברה, בערכי דמי המשלוח (כלומר: שילוח למשתמש + החזרה לחברה = כפל דמי משלוח).
  9. המשתמש רשאי לבצע איסוף עצמי של ההזמנה ללא תשלום דמי משלוח ו/או דמי טיפול, במשך 30 ימים ממועד אישור ההזמנה ובתיאום מראש עם החברה. האיסוף העצמי יתבצע במחסני החברה ברח’ יגאל אלון 126, תל אביב-יפו. משתמש אשר לא ביצע איסוף עצמי של ההזמנה תוך 30 ימים, כאמור לעיל, הזמנתו תבוטל והחברה תמסור למשתמש זיכוי לרכישה חוזרת באתר בשווי סך ההזמנה שבוטלה. מובהר כי משתמש אשר לא ביצע איסוף עצמי בתוך 30 ימים והזמנתו בוטלה, כאמור לעיל, לא יהיה זכאי לקבל החזר כספי, אלא רק שובר זיכוי בגובה סך ההזמנה שבוטלה.

אין החזרים על מתנות במסגרת מבצע